världens bästa <3

2012-05-09 / 21:18:45

vaknade vid sju idag, gick upp och tog en dusch sedan väckte jag per så åkte vi till BM! blev rädd idag, förra veckan jag var där sa dom inget (eller så fatta inte jag) men idag så sa min barnmorska att lillen i magen hade samma mått som sist jag va där så det var därför jag skulle dit idag igen för att se om han växt och det hade han :) så då kan jag vara lugn igen! hon sa att det även kunde varit så för att det var svårt att mäta sist och därför ville kolla igen för att se om han växer som han ska. min barnmorska är så bra och hon säger att det ser bra ut och att han växer, så det känns skönt :) nu ska jag dit igen nästa vecka för att ta prover och mäta! :) min lilla älskling!

__

har pluggat också, börjar hända saker med hemsidan så de är skönt!
nu kollar jag på hockey och inväntar min älskling som är och jobbar :)! <3


fick reda på en jobbig idag som jag hoppas att inte är allvarligt för jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! du har alltid stöttat och funnits där för mig, du har gjort allt du kunnat, aldrig gett upp! jag är så otroligt tacksam för allt! jag älskar dig världens bästa <3

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!