jag är tillbaka..

2012-08-18 / 09:44:00

längesen nu.. dels för att jag har ett helt annat liv och för att jag inte haft någon lust till att blogga.

iallafall så kom våran lilla älsklings kille den 19 juni (en vecka tidigare än beräknat). han kom 03.29 och vägde 2872g och var 49cm lång :) allt gick jätte bra och jag kan inte vara lyckligare! :') vi stannade en dag sedan fick vi åka hem och idag är prinsen 8 veckor och 4 dagar, imorgon blir han 2 månader, tänk va fort tiden går. han växer så det knakar, han väger 4800g nu :) vi tog ingen längd sist så jag vet inte hur lång han är men sist vi mätte va han 56cm, han följer sin kurva och allt ser så bra ut.

han har hittat sina händer och även börjat förstå att man kan suga på tummen ;) så han kommer nog bli en tummkille;D nappen tar han men spottar oftast ut den men han vill ändå ha den igen men spottas ut lika fort haha :) tror ändå han blir en tummis.

han har problem med sin mage (tror vi) eller så är det något annat, för han har varit väldigt grinig/ledsen, vi provade allt känns de som men vart ingen skillnad men ju mer tiden gick så har det blivit bättre och nu har vi bytt nappflaska och mat så får se om de gör det ännu bättre :) sen sägs de ju att de går över efter 3 månader så vi får se:) annars är allt toppen och han är bäst!

jag är så lycklig! just nu ligger lillkillen bredvid mig och sover :) finns inget vackrare. mamma och pappa älskar dig älskade unge! emilio per andersson <3



/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!