välkommen ut till oss! :)

2012-06-04 / 14:32:46

åh jag vill att du ska komma ut till oss nu, jag längtar så himla mycket efter att få krama och pussa på dig! <3 det här blev en vändning på mitt liv och det behövdes!! jag är så lycklig! :')

det är bara 22 dagar kvar nu, dvs 3 veckor!! så han kan när som helst komma sa barnmorskan och jag hoppas att han vill de :))

__

ska snart se på en film tror jag och sen gå ut och gå! ska bli skönt:)

hoppas på att få mina skattepengar snart också, dock ska jag lägga undan allt men iallafall :p imorgon ska jag nog hälsa på lisa, hon har äntligen flyttat hem nu :))!

ha en bra dag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!