skatteåterbäringen

2012-06-07 / 17:02:33

jag har loggat in och ut hela dagen på Swedbank för att få se att det kommit in pengar men icke så jag trodde dom skulle komma imorgon eller nästa vecka men när jag hämta upp per så kollade han sitt och då hade han fått så då logga jag in igen och då hade dom kommit :D väldigt skönt!! dock har jag lagt undan dom på mitt sparkonto men det var ändå skönt att få dom.

idag gick jag upp halv 5 och körde per till jobbet sen hem och vek tvätten, åt frukost och sen somna jag igen! vakna 9, gjorde mig klar och åkte sedan upp till järbo till lisa :) min fina lisa, världens bästa! sen hem igen vid 2, hämta upp per och när vi kom hem laga vi mat! nu ska jag snart åka till Valbo och träffa sara :) wiiie! längtar!:)

imorgon ska jag till barnmorskan och sen mot kvällen blir de fotboll!

__

igår hade jag nog (vet inte hur de ska kännas riktigt) riktiga värkar, för de gjorde verkligen ont men det var skönt på något vis också för då känner man att de är pågång :D hoppas de! :) <3

nä nu ska jag fixa till mig sen åka!
hejdå

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!