jobb

2012-05-22 / 06:49:24

har varit vaken sen halv fem, kunde inte sova längre men är däremot trött nu men nu kan ja inte lägga mig eftersom jag ska iväg och jobba, orkar egentligen inte men jag gör det ändå haha. 07.30-14.00 är en rätt okej dag, hoppas vädret blir fint och varmt så blir det nog toppen!!

när jag slutat lär ja skynda mig hem för då kommer dom med vagnen, äntligen :)! ni får se en bild sen kanske.

___

igår städa jag hela lägenheten, dammsög, torka golv & gjorde rent toaletten sen tog jag en promenad med mickis, ca 6,5-7 km gick vi :) sen när jag kom hem vek jag tvätten och laga mat/matlådor! fötterna gjorde ont efter denna dag så jag gick och la mig vid halv 10-10 och kolla på tv.


jag går in i v.36 nu, bara 35 dagar kvar!! kom nu min plutt :) längtar såå!! <3

men nu måste jag åka men hoppas ni får en bra dag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!