det bästa som hänt mig!

2012-08-27 / 05:54:53

de är du, min älskade unge! :) livet har vänt till det bättre, tack vare min älskade pojkvän och du emilio! <3 redan den dagen jag fick reda på att jag var med barn så visste jag ochdirekt att jag ville behålla dig, jag ville ha barn och jag är så glad att du är här hos oss min fina kille! mamma och pappa älskar dig! <3

jag visste att du skulle vara det bästa som hänt mig!

livet har fått en ljusare sida och det kan bara bli bättre och bättre nu!:')
__

per har börjat jobba igen, de känns både bra och jobbigt. jag är jätteglad att han fick tillbaka jobbet :) men de jobbiga är att alla tankar kommer.. man blir rädd att något ska gå snett, tänk om det händer något? är jag en bra mamma? osv. jag är själv med honom annars också men tryggheten att veta att han är hemma och kan hjälpa mig är inte den samma när han jobbar, jag tänker att jag inte är tillräckligt bra. allt är nytt och då är det skönt med trygghet och att man är två! men samtidigt tänker jag, varför skulle inte jag vara bra för mitt eget barn? som jag gör allt för? det är bara självförtroendet som är dåligt som gör att jag tänker som jag gör..

det är nog fler som tänker lika och andra klarar ju av det så varför skulle inte jag göra det? :)

__

just nu ligger lillprinsen bredvid mig i sängen och sover, han är så fin! det bästa som finns! :)

vi ska ut på en promenad senare med moster Maria :) sen när pappa per slutar ska vi åka till valbo.

ska försöka somna om jag också!


jag älskar min familj mer än något annat!

/
Kommentarer!
lisa! säger:

Så glad för din skull Mallan :) Du är världens bästa mamma, det vet jag. Så kärleksfull och omtänksam som du alltid är, så vore något annat en omöjlighet! <3

Kommenterat - 2012-08-27 / 22:02:11
URL - http://llisahedman.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!