det börjar närma sig..

2012-06-14 / 16:27:26

nu var det ett tag sen jag skrev, har inte haft någon lust helt enkelt! nu vill jag bara att våran lilla plutt ska titta ut och vara tillsammans med oss :') det är bara 12 dagar kvar, alltså inte ens två veckor men ändå känns de så långt ifrån även fast det kan sätta igång ikväll, imorgon eller vilken dag som helst! hoppas att han vill titta ut snart, fast han bestämmer så ;) bara han mår bra så mår jag bra! :) jag har inte varit nå nervös tidigare men nu när jag vet att det kan sätta igång när som helst så börjar jag oroa mig och bli nervös!! men får tänka positivt och hoppas att allt går bra, vilket jag tror att det kommer göra!

har varit hos barnmorskan idag, troligen sista besöket men vi boka in en till tid ifall jag skulle gå över!

när vi kom hem lagade vi mat och spelade yatzy haha :) vi ska snart åka och kolla på fotboll i Valbo på årsundas herrar, en viktig match som vi hoppas årsunda vinner såklart!

imorgon ska vi på studentfirande, hjärtats kusin tar studenten så vi ska till stadsparken först och sen hem dit och gratta honom. mot kvällen blir det fotboll igen men denna gång på tvn, Sverige - England är det då, där Sverige måste spela bra mycket bättre än sist och även vinna för att ha någon chans.. jag tror dock inte dom har någon chans mot varken England eller Frankrike men man vet aldrig, man får hoppas på det bästa:)

det är skönt ändå att ha dagarna planerade för då går dom fort fast det är ändå jobbigt för man vill bara ligga hemma nu för man är så trött men det är bättre att ta sig ut än att ligga här, för tillslut blir man tokig haha :p

jag ska inte klaga på något över min graviditet för det finns dom som är gravida som har hemska 9 månader men jag har haft det helt okej, det har varit bra. visst har vissa dagar varit jobbiga men inget som jag inte kunnat hantera och det är nu på slutet det börja göra ont men det ska de ju också haha :) så jag har mått bra hela tiden i stort sett, jag har inte heller varit sugen på något speciellt utan har ätit bra mat osv. jag har inte behövt köpa nya kläder för har kunnat haft det jag har, men vissa kläder passar man helt enkelt inte i just nu ändå så jag längtar lite tills jag kan ha dom igen när lillen kommit ut :) jag har kunnat varit ute och gått promenader och det är så himla skönt med tanke på att jag alltid varit en person som älskat att röra på mig! så nu tycker jag att du mitt hjärta ska komma ut till oss, leva med oss :) mamma & pappa längtar efter dig <3

__

men nu ska jag kolla på lite tv sen göra mig klar för fotboll!



/
Kommentarer!
My säger:

Ja nu längtar vi efter lillskrutt :)

Kommenterat - 2012-06-14 / 19:28:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!