härlig dag!!

2012-05-21 / 11:12:04

fast det inte är så fint väder så mår jag bra, skickade precis in min sista uppgift och på fredag är jag klar, färdigutbildad!! ÄNTLIGEN! tur att den lille i magen har velat stanna kvar tills jag blev klar så nu får han komma när han vill :)

ska troligen söka distanskurser så man får bredare utbildning till januari sen efter de får vi se om jag hoppar på ett program till men först ska jag vara hemma över sommaren iallafall sen börja jobba lite igen dom dagar per är ledig vill säga :)

____

i fredags var vi ut till årsunda och kolla på fotboll, årsunda vann med 4-2. vi sov kvar hos mamma & pappa för per skulle spela dagen efter kl 11, även dom vann men med 3-2 :) därefter hälsade jag på min farmor & farfar sen mot kvällningen vart det grillning hos emil och sedan strandbaden, åkte hem runt ett!

igår var vi hemma hela dagen sen mot kvällningen åkte vi till Amanda, Andreas och Anton och grilla igen haha! gottgott :)

så jag har haft en mycket bra helg!!
___

idag ska jag städa och sen förhoppningsvis hämta vagnen som skulle komma idag men det vet man ju aldrig!! en promenad ska jag också hinna med :)

imorgon, onsdag och torsdag ska jag jobba och lika så måndag, tisdag och onsdag nästa vecka :) hoppas på att få ta ett eller två pass i helgen också!! sen så får det vara bra, sen går vi hem och vilar tills våran älskling vill titta ut! :) bara 5 veckor kvar till bf nu, längtar!! :')


hoppas ni får en bra dag!
hejhej

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!