8 maj

2012-05-08 / 16:04:46

idag vaknade jag vid halv 6 och satt mig då och höll på med en hemsida som ska vara klar snart till webbdesignen! går ganska bra men bara för de har jag väl gjort fel haha! aja, har iallafall bara en uppgift kvar att lämna in + hemsidan då sen är jag klar :) men har tänkt plugga vidare, först ska jag läsa några enstaka kurser from augusti sen ska jag också söka högskola i augusti/september, så får man se om man kommer in!

iallfall, när jag är klar med det jag pluggar nu så tänker jag också gå hem från jobbet, vara hemma och vila innan det är dags, för det är bara 6 veckor kvar nu! längtar efter dig :) <3

sjukt att tiden går så fort fast man tycker vissa dagar känns som evigheter ;)

___

ska snart gå ut på en promenad men lär invänta My först för hon ska med :)

ha en bra dag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!