1 maj

2012-05-02 / 00:42:02

vilket underbart väder de har varit idag då och lika ska det bli imorgon om inte ännu varmare :) älskar värmen och älskar årstiden!!

var till högbo med lisa och två av hennes klasskompisar till högbo och käka sallad och åt jordgubbar i solen, väldigt mysigt!! :)

just nu sitter jag på jobbet, är redan trött så vet inte hur jag ska hålla mig vaken.. mina jordgubbar jag hade med mig lukta gammalt så dom vill ja inte äta så har varit utan sen sex ikväll och så får ja inte äta förrän jag kommer hem :( men de ska nog gå bra! när ja kommer hem blir de att sova 3 timmar typ sen ska jag och sara åka till Gävle och ha en mysdag i boulognern med lunch och krocket spelande (om vi hittar på det), vilket ska bli riktigt trevligt!! sen blir det nog fotboll på kvällen :)

hoppas ni också haft en bra dag i solen idag och även får en bra dag imorgon!

hej!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!