2012-03-09 / 22:37:47

idag när jag kom hem från jobbet så vart jag förbannad, jag hade fått en räkning som jag hade betalat klart på, sista va förra månaden sa dom men ändå får jag en till!!! ringde upp dom och var jävligt arg och så säger dom "ja då måste du fått fel information, vilket är väldigt tråkigt!" men dra åt helvete med er hade jag lust att säga men jag höll mig.. la på och vart ledsen, så ringde pappa och sen var de bra haha. 

_

har precis sagt hejdå till han som jag älskar och ligger nu i sängen och kollar på bond :) innan han åkte till jobbet så lagade vi baconinlindad kycklingfilé och klyftpotatis, de va riktigt gott! blir inte mycket mer ikväll, är jätte trött så kommer nog somna när jag stänger ner här.



men jag hämtade ju ut paket idag, med kläderna som jag beställt åt lillen :) 
    
dessa två beställde jag! :) 


och detta köpte jag för två veckor sen kanske :D så sjukt söta kläder och smååa! 
man vill ju köpa allt men man får vänta lite! :)


jag längtar så tills du är här :) ♥


nu ska jag stänga ner här och sova!
godnatt!

/
Kommentarer!
Sara - Mamma i Juni säger:

Kul att jag hittade din blogg, vi har bf nästan samtidigt! :) Vårat pyre är beräknat 19 Juni :) hoppas du mår bra! Kram

Kommenterat - 2012-03-09 / 22:48:24
URL - http://frookensara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!