solen skiner

2012-03-12 / 09:28:02

har nyss klivit upp, vaknade kvart över 8 - halv 9 så kunde jag inte somna om så de va lika bra att gå upp! :) håller på att tvätta lite och senare ska jag följa med My och vara sällskap när hon ska till frissan. ska boka tid för mer slingor jag också :) hoppas de finns tid innan den 24e för då ska vi på dop! :)

i helgen har jag jobbat eller inte igår men fredag & lördag så va ledig igår och idag, riktigt skönt lär jag säga! så igår tog jag och mickis en långpromenad! annars i helgen hände inte så mycket, vi har tagit de lugnt och så spela vi Bingolotto igår :D vann dock inget men de gjorde inte så mycket..

senare idag kommer nog min syster på besök, trevligt :) måste även plugga lite, de är jobbigt att plugga heltid, jobba och vara gravid på samma gång men än så länge går de bra och skolan är slut i maj och då är jag äntligen utbildad & klar!!:) har även tänkt jobba så länge jag kan, till maj hoppas jag men de beror ju lite på hur jag kommer må men förhoppningsvis kan jag jobba länge!
___

hoppas ni får en fin dag i det fina vädret!


Svar till dig elin: vi har beräknat 26 juni, ni då? efter ultraljudet känns allt mer verkligt och lika så när du börjar känna sparkar, de tyckte jag :) ja vi trivs jätte bra här!:) hoppas allt är bra med er! kram

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!