rust

2012-03-30 / 05:01:31

har precis vaknat och kan inte somna om, de som är bra då är att man har en telefon man kan sysselsätta sig med!! :)

igår (torsdag) jobbade jag först sen var jag till skolan och därefter hämta jag mitt bästa och vi åkte och handla lite! sen hem för pappa skulle komma och tabort en säng ur lillkillens blivande rum så vi kan börja rusta där :)) ska bli så kul att börja göra i ordning, sängen var vi och hämta i onsdags men sätter inte ihop den förrän de är målat och klart där inne! barnvagn är beställd och skötbord ska köpas idag, de är mysigt att handla barnsaker:))

så idag ska jag ha en heldag med min syster, vi ska åka till valbo och strosa runt och även åka till owes där dom har öppnat en ny barnaffär (underbarn). ska bli trevligt med en heldag ihop med syster :) sen ikväll ska jag träffa sara morén som de va längesen jag träffa nu så de ser jag fram emot :)! måste även hinna baka (mitt hjärta fyller år) så lär göra de ikväll/natt!

ska nog släppa telefon nu och försöka somna om för ska upp tidigt för ett besök hos barnmorskan och kolla så att allt är bra där inne med den lille :')

godnatt/godmorgon!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!