jobb

2012-03-09 / 10:28:14

just nu sitter jag på jobbet och har rast, började 7 och jobbar till 13.30 så de är rätt skönt :) ska jobba kväll imorgon, 15-21 och sen ska jag vara ledig en dag iallafall hade jag tänkt!

igår va vi till barnmorskan och allt såg bra ut, så de va jätte skönt att höra! :') min lilla prins! <3 ska dit igen i slutet på mars :)

när jag slutar idag ska jag till enen och hämta paket, har nämligen beställt kläder till lillen, bilder kommer sen! :)

satt och kolla på recept nyligen, på baconinlindad fläskfilé, MUMS!! så de ska jag göra ikväll och till de blir det klyftpotatis, nomnoom! :) sen blir jag ensam för mitt hjärta ska jobba natt :( tråkigt men de går nog bra, är ändå så trött om kvällarna så somnar väl efter han åkt :)

nu ska jag fortsätta här men ha en bra dag alla! :)

två bilder på magen kan ni få, dock kommer jag inte ihåg exakt villken vecka de är :P

tror detta är i v.18


och detta är i v. 20-21 kanske

/
Kommentarer!
My säger:

Så mysigt ;) hihi

Kommenterat - 2012-03-09 / 11:36:06
Carolin säger:

Åh vilken mysmage!! Så fint <3

Kommenterat - 2012-03-23 / 20:40:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!