:)

2012-03-20 / 23:32:50

idag har jag jobbat 8-16.30 sen fick jag med mig min kusin ut på promenad :) skönt att träffa henne lite! vi gick i över en timme. kom hem och pluggade lite och nu ligger jag i sängen och kollar på tv, ska snart sova för ska upp och jobba imorgon också men 8-14 då :)!

min helg va bra, i fredags så var jag till sara på kvällen, på tjejkväll :) mysigt! kollade även på saik när dom tog sig till sm-final!!

i lördags& söndags så jobbade per 12timmars natt så de är inge kul att vara i lägenheten själv så jag åkte till järbo och träffa lisa som va hemma över helgen :) blev bjuden på grillat och sov även kvar där :) åkte och hämta per vid halv 6 på morgon sen hem och sov vidare!

söndagen tillbringade jag i årsunda hos mamma och pappa, vilket är skönt ibland!
__

idag under dagen/kvällen har jag haft ont på magen, de är ömt och värker.. kom lite då och då.. vet inte vad det kan vara, kanske efter sparkarna som blivit allt tydligare eller vad kan det vara tro?!

ett glädjande besked idag var att jag får tillbaka rätt så mycket på skatten!! :) jag som först skulle betala tillbaka 5kr fick istället en fyrsiffrig peng tillbaka :)!

snart löning också och de känns bra för jag kommer få en bra lön denna månad! ska kika ut någon fin barntapet till lillens rum också + massa annat som ska köpas, barnvagn ska beställas och säng ska hämtas!:) myys!

nä godnatt med er!

mina vänner är bäst, jag älskar er!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!