25+0 (v.26)

2012-03-15 / 10:57:49

att vakna till det här vädret är bland det bästa jag vet men idag kan inte ens vädret få mig att vara glad, inte just nu iallafall!! men de kommer kanske!

iallafall, inatt har ja inte sovit mycket, mina ben har varit konstiga och jag hatar när det blir så! jag kan inte ligga still och de känns som jag måste röra på mig hela tiden annars ligger jag och rycker! bytte rum och la mig i en annan säng, gick inge bättre de men somnade iallafall efter någon timme, vid 3-4 kanske och vaknade idag 8! hoppas de inte kommer tillbaka, dock vet ja att de gör de!
__

annars mår jag bra, lillkillen sparkar på och magen växer som den ska! :) myys! ska ta och klä på mig snart för ska ta en promenad och sen gå till skolan! hoppas de inte blåser så mycket ute idag:)!

imorgon börjar helgen, skönt! får se vad man ska hitta på, troligen jobba :)

nu ska jag gå, hade bra!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!