2 mars

2012-03-02 / 14:10:37

vi har äntligen flyttat in i våran lägenhet nu och det känns himla bra! den är perfekt, det enda som ska göras är att måla ett rum, annars är allt bra och vi trivs väldigt bra här! sen har vi världens bästa balkong, sjukt stor så där kan man grilla snart :) MYS!! detta kommer bli bäst!  TACK för all hjälp med flytten alla nära och kära!

sen så har snön försvunnit och asfalten har kommit fram... man kan inte annat än älska detta väder, SOL och VÄRME!! VÅREN ÄR NU HÄR :)  det tackar vi för! allt blir så mycket lättare, man mår så mycket bättre!!sen så börjar skolan gå mot sitt slut och det bästa av allt är att våran lilla kille snart är här, som jag längtar! magen växer i lagom fart så man hänger med, det känns ändå okej även fast jag trodde det skulle vara jätte jobbigt så är det inte de, jag vet vad jag har där inne och när jag tänker på det så finns det inget i hela världen som skulle få mig att gå tillbaka till det jag en gång höll på med. Visst är jag rädd för hur mycket jag ska gå upp men samtidigt vet jag varför man går upp och man får acceptera att det är så det ska vara, alla går upp under en graviditet och det måste ju även jag då göra :) man går ju ner det sen! men jag är stolt över mig själv, att jag har klarat det så bra som jag har gjort! 

sparkarna i magen gör mig lycklig, min lilla kille är vild ibland :') jag längtar såå tills du kommer ut till oss, älskade lilla plutt!! det här är verkligen en RIKTIG lycka, ingenting kan jämföras med denna känsla!!

tiden bara rusar iväg och snart går jag in i v.24, kan inte riktigt fatta att det går så fort!! 

__

idag har jag varit ut på en morgon promenad och sen har jag pluggat. ska åka ner på rusta nu och kolla på lite gardiner som mamma ska köpa :) sen ska jag laga tacogratäng till kvällen, MUMS!!

jag ska jobba hela helgen, 7-14 både lördaag och söndag! skulle egentligen jobbat 14-21 på lördag men jag bytte med farmor så hon tog kvällspasset  så fick jag hennes fm, tack för det farmor! :) sen imorgon efter jobbet ska jag till syrran som fyller år och gratta henne. 


nu ska jag sätta fart, så ha en bra helg allihopa för det ska jag ha!

PUSS på mina vänner!

/
Kommentarer!
elinf säger:

Va roligt att du börjat blogga igen, eller att jag hittat den. vad har ni för beräknat datum? Nu har jag också varit på ultraljujd och jag bara längtar till dom riktiga sparkarna börjar kännas! :) kan tänka mig att det är en härlig känsla!! Kul att ni trivs i nya hemmet också! Kram på er

Kommenterat - 2012-03-06 / 12:31:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!