04.25

2012-03-23 / 04:25:45

här ligger jag i sängen, nyvaken :) har sovit 2 timmar och är inte så trött nu.. det varierar så mycket just nu med sömnen men de är väl så de ska vara kanske:) allt med graviditeten är nytt och man blir orolig (iallafall jag) för minsta lilla tecken, för jag vet ju inte hur man ska känna?! de är svårt och ibland jobbigt för att jag blir så orolig som jag blir men annars är allt bra med oss och jag bara längtar tills du tittar ut :')!

idag har jag pluggat med mickis, gick bra så nu är de en mindre uppgift :) efter nästa vecka är jag klar med en kurs om jag klarar de som är kvar, de ska bli skönt för då har man inte lika många kurser kvar att tänka på!:)

imorgon ska jag till Hanna igen och färga håret, så förhoppningsvis blir jag lite ljusare igen! :) sen ska vi till Valbo och inhandla lite saker som behövs och det blir nog en tidig kväller för ska på dop kl 11 i Stockholm på lördag :)

på söndag är det bandyfinal som ej får missas!! ska bjuda hit lite folk och kolla på den har vi tänkt! :)

nä ska spela lite rumble nu och se om jag blir trött så man får sova någon timme till innan man ska knalla bort till sandbacka :)!

godnatt/godmorgon!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!