ny vecka

2012-02-06 / 23:07:47
ny vecka och imorgon fyller min pappa 50 år :) VÄRLDENS BÄSTA PAPPA - vad skulle jag ha gjort utan dig? så som du alltid funnits där och ställt upp på mig oavsett vad, det är tack vare dig jag står där jag står idag, du har kämpat i flera år och tillslut gick det, TACK för att du tjatat och gjort allt du gjort fast jag inte varit ett dugg tacksam för det tidigare utan snarare varit så dum och sagt elaka saker men som jag innerst inne inte menade och idag är jag GLAD över allt du gjort, idag förstår jag varför, vilket jag inte gjorde då! så TACK för allting du gjort!  jag älskar dig


__

så imorgon ska jag och mitt hjärta ut till årsunda på kalas och jag har köpt en bra present från mig och min syster, som jag vet att han kommer uppskatta och detta är han värd! han gillar sånt här och vill inte ha nån jäkla rakapparat ;) haha!



nu ligger jag i sängen och väntar på perra, han spelar rinkbandy och borde nog komma hem snart! :) har varit ute på en 60 minuters powerwalk och pluggat nu under kvällningen. snart är allt med plugg klart och jag kan släppa det, jag kan börja se fram emot (vilket jag redan gör) JUNI månad, då våran lilla pojke ska komma :') MYS!  jag är gravid i v.19+5 så är inne på den 20e veckan :) halva tiden, de går fort!! snart är det vår och sen så, ÅÅÅH så jag längtar!! :) tänk vilken vändning det blev på mitt liv, från botten till ja mitten kan man säga, att man mår bra men ändå har dagar då man mår dåligt men så är det för alla och jag är glad över att  det är SÅ mycket bättre nu än vad det har varit och jag är så glad att detta hände, det kan inte ha blivit bättre än såhär! ♥
 

nu får de räcka, så godnatt med er!


fast vill bara säga också att jag har världens bästa vänner, sen om det är 100 eller 5 de är inte antalet utan PERSONERNA i sig, vilka tjejer/killar jag har, som alltid stöttar och finns där! jag har hellre få nära än många ytliga vänner!  kärlek till er :) ♥
/
Kommentarer!
Monia - med bulle i ugnen ♥ säger:

åh, så du har blogg också, kul - ska jag börja följa :)



Ja jag har haft ett sånt bord förut jag också och trivdes bra med det :) Så nu vill jag ha något liknande igen :)

Kommenterat - 2012-02-24 / 23:37:35
URL - http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!