nattjobb

2012-04-13 / 22:46:54

skönt med nattjobb ändå för man får rätt så många timmar :) men ibland är det segt för tiden går inte så fort när det är lugnt!! tur man har väldigt bra arbetskamrater :)!

idag har vi varit hem till pers mamma och ätit mat och kollat lite på let's dance tills jag lära åka och jobba! har jobbat hela veckan så imorgon och söndag är jag ledig :)

imorgon ska jag träffa syrran, gå på stan och bara umgås :) sen är de hockey, final 3 av 7 och Brynäs leder med 2-0 i matcher så bara att hoppas dom tar hem den tredje imorgon och sen på söndag tar hem guldet! :D vi ska även grilla imorgon, inviga våran nya grill!

nu ska jag jobba vidare, ha en bra kväll!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!