glad påsk

2012-04-07 / 05:58:11

påsken är mysig, de är då man känner att våren är påväg! :)

dock så ska vi inte göra något speciellt eftersom båda jobbar! men igår va vi iallafall till pers moster, dom va borta så vi vart dit bjuden av Amanda & Andreas och Anton (Amandas bror/pers kusin) på grillat, MUMS! så de var första grillningen för i år :) de va jätte trevligt, så tack för en trevlig kväll! vi kom hem strax efter tio eftersom per skulle upp och jobba 12timmars fm, så han åkte för en timme sen ungefär!

har svårt att somna om men ska göra ett försök innan jag själv ska iväg och jobba! ska även hinna måla klart ena väggen i lillens rum innan :) jobbar till åtta ikväll, på dagis! bra pengar idag eftersom de är storhelg! :D


imorgon jobbar per lika igen och jag ska till järbo och träffa lisa hade jag tänkt och sen hitta på något mysigt med min älskling! :) <3 fast han vet inget om de än ;p

__

nu ska ja kolla på "svensson svensson i nöd och lust" och försöka somna om!

ha en trevlig påsk/helg allihopa för de ska jag ha!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!