....

2012-04-12 / 02:04:24

kan inte somna om.. somnade strax innan tio och vaknade tolv och sen dess har jag legat vaken!! så ska man iväg och jobba klockan sju så lite sömn till behöver man väll, eller? hjärtat jobbar natt och jag hatar de, så ensamt! han kommer hem vid halv 6 - 6 så då tänkte jag ta mig en långpromenad innan jag går till jobbet :) ska bli skönt!

jobbade igår 9.15-16.00 och ska jobba idag 07.00-15.15 sen har jag ett pass kvar innan jag får vara lite ledig eller ledig och ledig, måste plugga under helgen om ja inte hinner göra klart det imorgon! det blir ett nattpass på fredag, 21.00-07.00 och jag hoppas jag får jobba med marianne och gunilla!!:)

snart är skolan slut och kommer även jobba mindre så då kan jag lägga all energi på att bara fokusera på den lille i magen :') vill att du ska komma ut men är lite tidigt än + att det kan vara bra om jag hinner klart med skolan innan, så du får vänta lite till men sen är det bara att komma :D vi längtar så efter dig älskade älskade du! <3

de är snart bara 10 veckor kvar, sjukt va fort de går!! snart kommer även Malin hem igen från USA, i slutet av maj , som jag längtar!! vi hann aldrig ses när hon va hem sist men nu kommer hon stanna hemma när hon kommer hem denna gång så de är skönt :)) ........ och när mallan kommit hem så är det bara en månad/4 veckor kvar tills våran lilla prins kommer :') LYCKA <3


ska kolla på big brother nu eftersom jag missa de tidigare sen måste jag kanske sova en timme eller två!! godnatt och hade så bra alla :)

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!