dålig dag

2012-04-15 / 15:34:51

hatar dom här dagarna när man känner sig så jävla ful och äcklig.. man vill inte göra nått och man vill inte klä på sig för inget passar tycker man!! har inte gått upp speciellt mycket under graviditeten så kan ha alla kläder men man känner sig ändå ful i allt!! man orkar inte fixa sig för man blir bara fulare så då är det lika bra att vara hemma! fast egentligen är de ju inte så men de känns så just då.

jag vill bli klar med skolan, jag vill få rummet klart och jag vill att min lilla prins ska komma!

jag vill umgås så som jag gjorde tidigare men jag vill ändå inte för att de känns såhär!

skit dag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!