annandag påsk

2012-04-09 / 12:33:41

började denna dag med att bli väckt tio i sju av jobbet som frågad om jag ville jobba! de ville jag såklart så de va bara att kliva upp och åka iväg, så nu sitter jag på lunch och slutar om en halvtimme! :)

bra att man fått jobba under påsken, bra pengar! ska försöka jobba så mycket som möjligt i april och så får vi se hur mycket jag kommer orka i maj, de är bara att jobba på så länge jag kan!

hinner hem och duscha sen ska jag till Valbo och träffa sara en sväng :) ska hinna plugga lite också hade jag tänkt!


nu ska ja ut och jobba lite innan jag får åka hem. ha en bra dag!

__

jag älskar dig per strand, du är allt för mig! <3

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!