25 april

2012-04-25 / 00:51:28

dagarna bara springer iväg och imorgon är det bara 8 veckor kvar :) längtar!!

vi börjar bli klar i rummet också eller ska köpa ny färg idag och måla de sista sen så kan man börja inreda :)) kul ska de bli!

vi har lånat hem en liten vovve också för att se hur det är och hur det funkar :) mysigt är det, han är så snäll så! just nu ligger han här bredvid mig på en egen kudde :D men vi ska nog vänta med att köpa en hund tills våran lilla prins har kommit för det blir nog mycket tid att tillbringa med honom skulle jag tro ;) vilket jag absolut vill göra, vill att du ska komma nu, älskade älskade du <3

har varit ute och gått idag, 8,5km blev det :) fick ont i ryggen så kanske inte ska gå så långt nu när det börjar närma sig, så får vänta tills han där inne i magen har tittat ut ;) så kan jag gå längre sen:)! har inte gjort så mycket mer faktiskt eller jag och mitt bästa har spelat yatzy, mysigt !! nu kollar jag på eva & adam och ska sova sen, så godnatt säger vi nu!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!