livet är inte rättvist ..

2011-10-04 / 23:21:32

när jag vaknade idag titta jag på telefon och läste ett av dom värsta smsen jag någonsin har läst! kunde inte hålla tårarna tillbaka eller varför skulle jag behöva hålla dom tillbaka egentligen.. en sån här dag som jag aldrig trodde skulle hända, hände!! mitt bästa, mitt allt, min andra halva - jag älskar dig, jag gör allt för dig! <3

min katt känner på sig direkt när något är fel och vill vara med mig hela tiden, han ligger just nu på mitt bröst.. även om han inte kan prata så är det skönt.. djur är underbara!  


nu ska jag stänga ner och försöka sova ..

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!