fredag

2011-10-07 / 03:56:29

sen i tisdags har inget varit som det brukar! iallafall, när jag gick på stan i tisdags såg jag en polisbil (skåpbil), så tänkte jag "skulle inte förvåna mig om jag blir stoppad av en polis idag" .. och va blir man inte då? JO stoppad såklart, för att jag inte hade nå BÄLTE? va ju bara att tacka och taemot!! 

så tisdagen va ingen bra dag!!!

och som att de inte räckte som de va, nä då ska man bli sjuk också!

______________________________

idag är det iallafall fredag och jag har inte somnat än och tänker inte göra de heller för ska hämta hjärtat från jobbet runt 6, så jag får helt enkelt sova när jag kommer hem dit!! rätt smart egentligen för ska jobba natt så då är de bra om man sover långt in på dagen så man orkar vara vaken.. hoppas bara att jag blir lite piggare mot kvällningen.

ska jobba lördag natt också men innan de ska jag träffa sara morén en sväng, va längesen jag träffa henne så ska bli sjukt kul :) får se vad vi hittar på för något skoj! :) 

____________


jag är så otroligt tacksam för det stöd jag fått/får av mina underbara vänner
och pojkvän dom senaste dagarna.. mickis, lisa, sara och per, ni är underbara! 
vad gjorde jag utan er? jag vet att ni alltid finns där och jag älskar er! <3



/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!