om sanningen ska fram..

2011-05-18 / 10:17:04
så kan man säga såhär att det är onsdag och jag mår faktiskt helt okej ändå, just i detta tillfälle. jag ska snart iväg och jobba i kungsgården, skojskoj! tur att det är bättre väder idag än va det var igår! ska ta med mig flera tjocktröjor för förmodligen kommer vi vara ute idag när solen skiner men jag fryser ganska lätt så det är lika bra för annars kommer jag nog inte vara på så bra humör, för jag hatar att frysa! slutar halv 5 och efter det ska jag iallafall åka inlines och gå på promenad.. skönt!


hade en bra kväll igår, va ute och gick med lisa och självklart så gick vi olika vägar så hon gick hem till mig och jagh em till henne haha! men det vart ju en längre runda så de kvittar väll, gick en mil ungefär :) duktiga vi! sen vart det filmkväll och kom hem runt 3 så va ganska trött imorse men vad gör de då!? inget.

imorgon ska jag på bio! längesen man va på det så de ska bli kul! :)

nästa vecka får jag mitt nya sällskap, mys!!



nu måste jag rusa.
ha en bra dag!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!