vädret

2011-03-12 / 10:30:26
SOLEN skiner och det är varmt och skönt ute och jag älskar det, humöret blir helt annat för mig när solen tittar fram och vi går mot ljusare tider. men så är det väl kanske för många, att värme och sol gör att man blir piggare och gladare, man ser inte alla problem som så stora som man lätt gör på vintern/hösten.

idag känner jag mig faktist glad (mycket tackvare vädret) och jag klev upp sju eller jag hade ställt klockan på det en gick upp halv åtta för att klä på mig träningskläder och sen ge mig ut på en powerwalk i det underbara vädret! jag börjar komma in i en vana nu, går oftast 5-6 dagar i veckan en timme på morgonen och det är skönt, riktigt skönt faktiskt! på torsdag ska jag börja gå på boxercise fast de är afrikanskdans på samma dag och jag skulle vilja gå på båda så man får se om man orkar det eller så får man variera lite :) 

jag borde plugga men gör jag det? nej det gör jag inte! jag har kollat på uppgifterna men ingen av dom ser lockande ut så jag la ner det, haha bra disciplin på mig själv känner jag! eller så inte.. lär nog skärpa till mig och försöka komma igång, för när man väl kommer in i det så går det ju faktiskt bra och det är rätt roligt och intressant det jag ska göra men ja det är lördag och då ska man inte behöva plugga, eller hur? det är ingen pluggdag!! så tar nog en pluggdag imorgon istället för en söndag är mer en sådan dag!


jaaaha. väntar på att sara ska vakna men det gör hon väl inte än på några timmar kan jag tänka mig haha, så vad jag ska roa mig med tills dess vet jag inte riktigt.. kanske blir en film, har mycket filmer nu. har laddat hem alla pippi avsnitt och även askungen 2 och 3 :D älskar astrid lindgrens filmer och disneyfilmer, sjukt bra!! man känner sig som ett barn igen och ja, jag säger som pippi "jag vill aldrig bli stor" . usch den tanken, på att bilda familj, barn, hus, jobb osv, det skrämmer mig lite! många får barn nu och jag känner att jag också skulle vilja ha ett litet barn :) men samtidigt vill jag bli frisk först, hitta en kille som jag verkligen känner att jag vill dela detta med och sen ha ett jobb så jag kan försörja barnet och mig själv! jag skulle aldrig utsätta mitt barn för att jag inte kan försörja det och ge det den trygghet som jag vill. jag förstår inte vissa som skaffar barn, som inte har jobb, som hoppar av skolan för att man blir gravid, man borde tänka ett steg längre och kanske vänta lite? många yngre skaffar barn, tänk vad ni missar? jaja!

________________________________________

jag ska boka mig en tatueringstid snart tänkte jag, i veckan tror jag! det är som en drog, jag vill bara ha mer och mer! vad jag ska göra säger jag inte utan ni får vänta och se!

blablabla, skriver för mycket så nu ska jag sluta!
ha en bra lördag alla!

tjingeliiiiiing



sötnos och den kanske blir min :)
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!