VÅÅR!

2011-03-29 / 05:01:57
(detta inlägg skulle publiceras igår men gick inte så bra så de kommer nu istället hah)

nu törs jag säga att våren är här och jag blir så lycklig när jag blir väckt av att solen skiner in i min lägenhet!! man kan gå i tunnare jacka och mindre kläder, det är härligt! det ska även bli varmare har dom sagt, bara hoppas på det och att det slutar blåsa lite! men jag är glad så länge solen är framme, wiiihoo!

idag (igår) har det varit full fart.. jag har gått min promenad, varit iväg på möte klockan ett och sen vidare på nästa som var klockan tre! nu är jag hemma och ska snart hämta pappa och sen åka upp till järbo.

FAST!!! eftersom de skulle publiceras igår så ångrar jag mig idag, för vafan är de jag ser idag? JO SNÖ!! vad vill denna snö mig egentligen? jag vill ha SOL och gärna VARJE DAG!  så imorgon vill jag ha sol och att den ska stanna och att inge mer snö ska komma!
_____________

jag vaknade tidigt idag.. kvart i fem!?!? är de inte härligt så säg! pigg och glad, eller glad var väl att ta i, blev förbannad när jag såg vad klockan var! hur som helst så var jag pigg och jag fattar inte hur jag kan vara de för när man somnar halv tre och vaknar kvart i fem så borde man inte vara pigg.. men har kommit underfund med att min kropp inte behöver så mycket sömn, sover oftast inte mer än 4-5 timmar per natt.. jag är trött men kan inte somna, svårt att slappna av? kanske. 

har varit på ett nytt möte idag som förövrigt gick SKITBRA!! nu ska det rulla in lite mer pengar :) och nu ska jag åka och göra lite ärenden!  ikväll är det sverige match, kanske att man ska ta sig till någon som har kanalen så man kan kolla på den! har en inbjudan i järbo så får se om jag orkar ta mig dit eller hur jag gör. kanske blir hemma också, skönt de också!!

det är helt sjukt vad man drömmer om nätterna.. jag har haft sjuka drömmar, drömmer om saker som får mig förvirrad! kanske dom går i uppfyllelse? vem vet.. inte jag. det visar väl sig? kanske drömmer lika inatt!?

nää nu ska jag åka innan jag får böter för att jag står på fel plats med bilen haha!

hhheeejdå. 

 
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!