spyor, MUMS!

2011-03-25 / 11:15:19
ingen bra start på denna dag, vaknade av att jag hade sjukt ont i magen och inte visste vart jag skulle tavägen.. behövde spy så jag hämtade en hink för att kunna ligga i sängen för det vart värre när jag stog upp! när jag väl spytt och hållt på så gick det över efter en stund.. jag förstår inte varför det blir sådär, blivit så rätt ofta nu! inte så kul att vakna upp och ha ont i magen/må illa.. det är den värsta känslan som finns märkte jag idag.

uschusch. 

men nu mår jag bättre och ska snart dusch. ska egentligen till gävle idag men känner att det har gått skit så kommer inte vara någon ide att prata idag så struntar i det! istället funderar jag på att skjutsa min syster till falun och samtidigt passa på att stanna i borlänge (kupolen) och kika lite.. eller så får de räcka med valbo haha! var även i valbo igår och köpte nya skor och löpartights. älskar skorna!

i tisdags var jag på informationsmöte, jag tyckte det gick bra och det lät bra så nu hoppas jag på det här! :)



tänkte göra klart en uppgift förra söndagen för trodde den skulle vara inne dagen efter men så fick ja reda på att de va nu på söndag den skulle in så då tyckte ja de va onödigt att göra klart den så tidigt som en vecka före!! och nu sitter jag här och har inte gjort klart den och idag hinner jag inte!! imorgon kanske annars blir de väl söndag, sista minuten som vanligt + att jag har en till uppgift till på tisdag!! jag tycker jag är väldigt säker sådär om jag får säga de själv :)


ikväll ska emil ha fest låter de som, så ska väl dit en sväng tänkte ja :) men blir nog inte så sent.


nä duscha var det!





varje gång jag hör från dig så är det något inom mig som får mig att hoppas
men det där "hoppet" har kommit förut och det försvinner lika fort . tyvärr!

HEJDÅ!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!