samma ruta, när kliver man till nästa?

2011-03-23 / 23:55:42
när man tappar kontrollen och inte orkar mer vad ska man göra då? jo jag la mig på badrumsgolvet och där låg jag ett bra tag och tänkte, tänkte, tänkte .. blev inte nå klokare av de för jag tänker och säger alltid samma sak men nästa dag så är jag iallafall på samma ruta!!! man försöker men man tappar det lika fort, man orkar inte hur mycket som helst och det gör inte jag nu! försöker vara glad och försöker umgås med dom flesta.. jag har iallafall fått reda på varför mitt humör är upp och ner, tog några år sådär.. men bättre sent än aldrig. dock hade dom vetat de ett tag men inte tagit tag i det? bra sjukvård! det som är jobbigt är att detta kan ta år innan det är över, jag är inte en sån person som kan vänta, utan allt ska ske på engång annars kan de lika gärna vara! typiskt mig!
 
sen är jag så trött på att man ska behöva få dåligt samvete för att man inte dricker så fort de är fest, har nämt de i tidigare inlägg också... varför ska man få det för egentligen? jo för att man blir klassad som tråkig om man inte dricker! varför? att man är där på samma ställe duger inte de? måste man dricka för att man inte ska vara tråkig? det kanske är därför man avstår ifrån att komma ibland, har ni tänkt på det? man ska väl vara glad att man är där och är med iallafall! eller har jag fel då? folk som inte kan acceptera en annans vilja och det som är bäst för en själv är fan dum i huvet! ja faktiskt så är de så!  pratar inte utifrån mig själv nu, för jag vet att de är många som känner lika!


nu ska jag sova.. 


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!