vem är jag ..

2011-03-01 / 09:37:17
jag har många frågor men inte så många svar på dom frågorna.. största frågan som jag grubblat mycket på senaste tiden är, vem är jag? ja för just nu vet jag inte alls vem jag är och vart jag ska!! jag börjar tro att jag trivs med att vara själv, ensam (alltså singel) och ja jag behöver ingen närhet så som med kramar, pussar osv. jag blir baara rädd av tanken att ha någon.. jag vet inte varför?  tänk om jag alltid kommer känna så? att närhet skrämmer mig.. jag stöter bort folk, är rädd för att släppa in någon på mitt liv, är rädd för att känna och är rädd för att bli kär eller rättare sagt jag har svårt för att bli de tror jag.. eller . hm... mycket tankar och jag vet itne vart jag ska ta vägen med dom.. kanske bara ska leva för stunden, att det helt enkelt är såhär det är just nu, jag behöver kanske vara för mig själv. jag behöver ingen kille bara för att andra vill att jag ska ha de, nää jag kan ju inte bara "ha" någon för att andra ska tycka de är bra, de funkar ju inte riktigt på de viset och tänk om jag inte alls vill ha en kille då? just de! jag kanske vill ha en tjej? vad vet jag? haha nä riktigt så är de inte men ni kanske fattar vart jag vill komma? (eller så gör ni inte de) jag vet itne vem jag är och det stör mig! jag kanske ska sluta tänka så mycket helt enkelt, ja jag kanske ska göra de!!!!

raaaaatattaaaatata.


madde har åkt.. till belgien? usch för henne! varför ska hon dit när jag är här? förstår inte riktigt! eller ja, jag önskar jag också våga flytta på mig, jag kanske ska ta och följa efter? nä de ska jag inte, jag ska gå klart den hrä utbildningen sen ska jag börja fundera vart jag ska ta vägen! jag vill till norge, jag hoppas på det och att mickis fortfarande är taggad på att följa med annars vet jag att jag inte kommer åka, för själv åker jag inte. . fegis som man är.  usch va liten (mindre än vad jag redan är) jag skulle känna mig om jag åkte ensam.  eller så kanske jag skulle växa av att göra något drastiskt, att bara göra de? men jag skulle behöva någon som knuffa mig över kanten så jag hamna utanför min trygghetsgräns. ja för jag har min trygghet här i årsunda/sandviken.

nä nu är de mycke prat... de får räcka sådär för ja tror inte ni fattar och knappt jag heller.. 

aja.

 jag har ään så länge hunnit med en promenad/springtur såhär på morgonen. gick upp 6 för att hinna med de innan skolan. meen så hade jag ingen skola!! kul, nej! så jag gick och la mig igen och här ligger jag nu och ska invänta skidorna som börjar klockan ett, herrarnas 15km!  heja sverige!


SEN DÅ.. att de ska va så jävla svårt att få en katt? jag vill ha en katt!!! en mysig en, en som kommer och kryper upp hos mgi när jag är ledsen, glad, nere och ja helt enkelt jämt!


hejdåå. 

jag har världens bästa vänner, jag älskar er! 

förresten, hade fest här i lördags som ni kanske läste i tidigare inlägg .. de va inte bara en människa här utan 20-25 stycken på 38kvm, yeaaah! riktigt mys, eller?  nä usch, de vart för mycket folk och det gick inte att röra sig här inne men det var trevligt ändå.. när vi skulle gå ut så kände jag att jag inte kan gå ut, jag mådde inte så bra nämligen :D men med en emil som tvinga med mig och lite luft så var jag pigg och alert  och följde med ut.. hade en kanon kväll ute, gick dock hem en timme innan dom stängde.. som vanligt går jag bara utan att säga något haha. gick hem, städade min lägenhet - jag skurade golv, slängde flaskor och donade sen gick jag och la mig. riktigt skönt att vakna upp dagen efter och veta att det var städat så HIGHFIVE på den.. 

nu säger jag hejdå .

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!