fredag

2011-03-11 / 16:17:14
veckorna går sjukt fort, de är nästan så att man inte hinner med och nästan så att man glömmer bort vilken dag det är.. men ja, jag klagar inte att det är helg! dock så lär jag plugga ganska mycket under denna helg och det känns inte så lockande men de måste ju också göras, tur att jag gjorde klart två uppgifter idag så nu har jag "bara" två kvar.. 

mickis va här igår och vi hade pluggdag, gick bra och vi kom långt! sen snacka vi massa skit och kolla på film! så skönt att prata med henne, hon förstår mig precis som jag förstår henne! jag älskar dig!

annars då, livet är inte på topp men de får man väl leva med helt enkelt. jag hoppas att det ska bli ändring på det snart. senaste tiden har jag verkligen haft dagar då jag inte vill kliva upp ur sängen och allt käns hopplöst.. jag har tillbringat min tid här hemma i min lägenhet, ensam! jag orkar inte ta mig ut, jag orkar inte umgås, jag orkar ingenting! jag är rädd, riktigt rädd och osäker! som sagt, dom senaste dagarna har varit hemsk, sov bort ett helt dygn, hela tisdagen sov jag! rätt skönt, slippa ångesten och alla tankar för en stund. men ja så kan man ju inte heller leva, att gömma sig under täcket hjälper ju inte tyvärr!

............

fredag som sagt och jag har inga planer för dagen/kvällen, jag planerar inget för jag hinner ändra mig 100 gånger när det gäller att planera! men min syster fråga om jag ville följa med henne och lina ut så får se hur jag gör senare! brukar sluta med att jag stannar hemma haha! men jag måste egentligen komma ut och träffa folk, inte vara så rädd på att stöta på människor, fast de är jag och det är något som jag måste jobba med tror jag.
jag hatar närhet just nu, ingen får komma mig nära och det är jobbigt på ett vis för innerst inne vill jag träffa folk, träffa en kille osv men det går inte.. mina vänner kan jag självklart träffa, dom är det bästa jag har just nu även om man inte umgås allt för ofta (pga mig) så vet man att dom alltid finns där, de är riktig vänskap!

så imorgon kommer min älskade vän hit och tillbringar dagen/kvällen ihop med mig :) sara är en vän jag alltid blir glad av att umgås med, hon är bra sådär hon! ♥ som jag längtat efter henne! synd att hon inte bor här i närheten bara! men dom gånger hon är hem så är det skönt att träffa henne en dag iallafall! jag litar på henne fullt ut, jag älskar dig!

nu ska jag duscha och sen kolla på en film eller kanske lägga lite puzzel :D köpte mig ett sånt för att ha något att göra och det är faktiskt kul!

-

jag saknar två stycken, den ena är madde och den andra är sara. båda är utomlands! madde är i belgien som aupair och sara är i USA :(  jag hoppas dom båda kommer hem snart, behöver dom här hemma hos mig ju! 
NI ÄR BÄST!
  KÄRLEK TILL ER ♥


"du är perfekt som du är" tänk om man kunde känna så!

en sak till, du vet att jag saknar dig!


nu hejdå! ha en trevlig helg!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!