finns stjärnor i årsunda också ...

2011-03-17 / 10:21:35
vaknade runt sju idag och skulle gå ut och gå men nä jag kände inte för de just då så jag strunta i det men ska ut nu istället .. solen skiner och vad passar inte bättre med en promenad? nnä just de! trodde ja skulle till gävle idag på möte men de va imorgon så de va rätt skönt, för hade inte orkat åka in idag iallfall så! är lite rädd för de mötet men de ska väl gå bra ändå! 

ska tatuera mig snart, igen! fjärde nu men sen får de nog vara stopp kanske?! visar sig!! dock vet jag att den här kommer göra sjukt ont, ondare än den på armen så aa om jag inte skrek av smärta sist (vilket var nära) så kommer jag nog göra de nu haha! 

nä nu ska jag ta tag i livet och göra något av den här dagen också..

men


tänkte bara säga att det finns STJÄRNOR i årsunda också.. emil jönsson är en av dom, grattis till honom som har gjort ett kanon bra år, han tog hem den totala sprintvärldscupen, fick ett brons i VM och ja han är sjukt bra helt enkelt! igår slog han northug överlägset i stockholm! har nog inte sett någon lyckligare kille! han är så värd det här och han är ju som sagt världens bästa på sprint!




hejdå
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!