kärlek till mina vänner/familj!

2011-01-24 / 16:24:09
ursäkta mitt dåliga uppdaterande men har inte haft någon dator på 2 veckor så därför! nu har jag iallafall kommit till rätta, allt är klart i lägenheten och jag trivs sjukt bra! skolan har börjat och det känns också bra. tänk om allt annat också fick flyta på men de gör de inte! jag har underbara vänner och familj men ändå är inte livet underbart, inte på långa vägar! men de är väl så det är och man får gilla läget!
_

har varit i skolan idag sen kom malin hit och hälsade på! hon åkte precis hem, än fast de va längesen vi sågs så känns de som att de va igår! att vi kan vara precis som vanligt och prata om allt, det är så det ska vara! <3 man behöver inte ses varje dag, man vet vart man har varandra ändå! 



  ska strax ta mig iväg och sola sen kommer nästa besök, min "lillebror" emil skulle komma hit :) sen åker vi ner till jernvallen för han ska spela korpmatch! därefter ska jag hem och dejta min säng, ska bli skönt att få sova ut imorgon kan jag säga!! 

skriver ett inlägg om helgen senare! men aa nu vet ni att jag lever så hejdå!


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!