endast två dagar ..

2011-01-10 / 12:47:15

idag när jag skulle gå ut med hundarna så slog jag på en vurpa det första jag gjorde när jag satt ut foten utanför dörren, highfive på den! 


jag är just nu lycklig på ett vis och det är för att jag ska flytta om TVÅ dagar, hur skönt? GRYMT SKÖNT! så det det är rätt mycket som ska hinnas med att göra idag..

* ska in till sandviken för att kika på ett köksbord
* sen vidare till valbo (IKEA) för att inhandla lite mer saker till lägenheten
* packa, slänga de som inte behövs, garderober som ska gås igenom!
* promenad
* hinna somna i tid ...

får se om jag lyckas med det sistnämnda, inatt (eller imorse kanske jag ska säga) somnade jag 4-5!

imorgon ska jag träffa carolin :) de ska bli mysigt! hon är en av dom bästa, en sann vän helt enkelt! vet vart jag har henne och att hon alltid finns där!  KÄRLEK ♥

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!