det är så logiskt, alla fattar utom du

2011-01-05 / 08:22:30

nu va det ett tag sen jag skrev här så tyckte det kunde vara dags för ett inlägg..

det har hänt rätt mycket på kort tid.. 

endel är att jag fått lägenhet och flyttar redan nästa vecka och det ska bli så himla skönt, jag behöver det!

egentligen ska jag vara i mora denna vecka men jag har valt att hoppa av behandlingen, visst tyckte jag det var bra i början men mot slutet har det inte funkat, jag vet inte varför det bara har blivit så, jag har hamnat i dom "dåliga vanorna" igen och det var det sista jag ville, jag trodde på det här men det hjälpte inte med att vara där en vecka och sedan hemma tre och ibland blev det mer än tre ... visst är det bra att öva så man kan klara av det hemma men det var ju precis det jag inte gjorde/gör. .  jag vågar helt enkelt inte, jag är rädd och vill inte eller vill det vill jag, jag vill bli frisk men någonting inom mig säger ifrån! 

jag kan inte umgås med dom jag vill umgås med, det ända stället jag kan vara på är i järbo hos min andra familj. jag vet att folk tröttnar på att jag lovar och sen inte håller det. jag ber om ursäkt, jag vill inte att det ska vara såhär. jag hoppas det vänder, för jag vill umgås och jag vill komma ut bland folk igen!!

.......................

har precis varit ute på en promenad, 55 minuter vart det och det var riktigt skönt!!  nu ska jag duscha och sen spela lite fifa!  jajjamen, jag har köpt mig ett xbox så jag får något annat att tänka på ibland, kanske en bra sak- jag hoppas det iallafall!


hoppas ni får en bra onsdag!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!