dagen före .. ..

2011-01-11 / 20:15:47

japp så är det!!! imorgon slipper jag tjatet som "städa rummet, du kan väl plocka undan så man kan komma in, du kan väl byta sängkläder, nu kan du väl städa för det ser ju ut som en knarkkvart osv"  nu kan jag städa när jag vill och vill jag ha det se ut som en knarkkvart så har jag det hur mycket jag vill!! hahah.

jag har iallafall nyss blivit klar med all packning, tog 4½ timme???? skojar inte!! helt slut så ska nog ta och däcka i sängen eller gå ut och ta lite luft, de kan också behövas! får se helt enkelt.


imorgon 16.15 så har jag fått nyckeln till min lägenhet och då ska jag börja måla och pappa ska tapetsera! vilket dreamteam vi är! höhöö 


nää nu säger jag hejdå för idag.





/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!