vad händer ..

2011-02-11 / 10:06:03
dom senaste dagarna har solen varit framme och det har varit så fint och skönt att vara ute MEN igår slog det visst om, det började snöa och idag är det snöstorm ... vilket jävla skit!! behöver inge mer snö utan våren kan gärna få komma istället med lite värme och massamassa sol! trött på vintern nu, tycker det gott och väl räcker med kyla och snö i två månader och det är inte i februari utan i november - december.. menmen!

i onsdags så var jag upp till högbo och gick promenad med kristin och sen bestämde vi oss för att träna fotboll och ja det var väl som jag trodde, rätt kul men inte så att jag överväger att börja igen! kändes inte rätt så lägger nog mina fotbollsskor på hyllan! visst älskar jag fotboll, har alltid gjort och kommer alltid göra men ibland så går det bara inte! igår vart de en skoldag, 13-16 helt okej lektion. fick kolla på film så det var ju inte helt fel! traskade hem och det var meningen att jag skulle åka till valbo men det vart inte så för dom hade varnat att det var halt på r80 så vi tänkte ta det idag istället men vädret ser inte så lovande ut idag heller så vi får väl se. ska träffa mallan idag också som förövrigt tog körkort igår - GRATTIS GUMMAN! :) får se vad vi ska hitta på denna fredag!

fredagar är dom bästa och även torsdagar för då vet man att det är helg nästa dag!

ska kanske på b andy på lördag, SAIK - hammarby. kan bli en spännande match! annars kommer denna helg gå åt till att plugga, har en inlämningsuppgift som ska vara klar tills på tisdag. dingding.

just nu ligger jag här under mitt varma/sköna täcke och väntar på att min syster ska dyka upp. vi ska traska ner på stan och byta färg på en tröja jag köpte till henne tills hon fyller! hon fyller den 3 mars men ville ha sina presenter i förväg så då fick hon det, så det kommer ju bli lite tråkigt när hon väl fyller att hon inte får något av mig då eller jag vet iförsig att jag kommer köpa något mer ändå haha.

hon har iallafall fått ett par chinos och en humör tröja av mig :) var även tvungen att köpa mig en till mig själv då också, för det tyckte jag att jag var värd! jag köper inte alls lika mycket kläder som jag gjorde förut, så fort jag fick pengar så handla jag upp dom på kläder men nu har jag blivit duktig, jag spar och har faktiskt kommit upp till en bra summa! :)

ha en bra helg!



    för dig ska jag göra det tusen gånger om
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!