söndag

2011-02-20 / 11:20:12
ja inatt fick jag ett samtal från ett, ja va ska man säga ... PUCKO! vi har inte pratat på telefon på jag vet inte när och när vi väl gör de då är du spydig och elak? vad finns de för jävla mening att ringa då!? visst du va inte direkt nykter men  de är ingen ursäkt för man beter sig inte hur som helst! där sjönk du hos mig och tur va väl det. vad tänker du med egentligen? du tänker inte alls om jag får svara på den frågan! 

hoppas du läser och tar åt dig!
__

innan det där inträffade så hade jag en jätte mysig kväll ihop med världens bästa syster och hennes underbar flickvän :) vi lagade mat, kolla på melodifestivalen och kollade på QX gaygalan - faktiskt sjukt bra haha! dom gick hem runt halv 1-1 inatt! tack för en super trevlig kväll :) ♥  kunde inte sova inatt heller för nattsamtalet fick mig att inte kunna somna!

klockan åtta imorse var jag ut på en långpromenad i detta härliga kalla land men det var faktiskt skönt! sen jag kom hem har jag pluggat lite, har prov imorgon i kommunikation och det är ganska intressant lär jag säga.

just nu ligger jag i soffan och ska kanske ta tag i att diska det berg av disk som är i köket, inget jag är taggad till men det måste göras antar jag för ingen annan gör väl det åt mig kan jag tro..  sen ska jag kolla på sprint som börjar halv tre, därefter får vi se om jag ska på innebandy och senare ikväll ska jag på bio med underbara vänner så kvällen kan inte sluta bättre! :) 


nä dags att göra ett ryck! hoppas ni haft en bra helg alla!

hejdå.
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!