sommaren är här

2011-02-19 / 13:19:31
eller?   mm man börjar ju fundera vad man bor i för land, -27 imorse!!! man vill ju bara dra täcket över huvudet en dag som denna!! men nu har iallafall solen tittat fram och det gör väldigt mycket + att det blir lite varmare då också så de är skönt. just nu väntar jag på att pappa ska komma och hjälpa mig med min assistent (som man har när man bakar) som vägrar funka! jag som skulle baka bröd så jag kan göra semlor tills ikväll då min syster och hennes tjej madde kommer på besök :)  vi ska laga mat och kolla på melodifestivalen, riktigt mys!  imorgon kanske jag ska på bio, vi får se om jag tar mig råd till det..

är sjukt taggad på att gå ut, va längesen jag var taggad på det för har mest känt ångest och gjort det för andras skull men nu känner jag att jag vill unna mig en kväll och den kvällen blir nästa lördag! hinner ju dock ändras ganska fort de där också för mig men just nu är jag taggad iallafall!


nu ska jag fortsätta kolla på skidor som är på tvn!
hoppas ni får en bra lördag.

tjingeling.
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!