sol är underbart

2011-02-24 / 12:13:05

vaknade runt halv sju idag och tänkte gå ut och gå men de va -27 ute så jag kände inte riktigt för de just då så jag väntade tills klockan närmade sig halv tio då de va lite varmare ute, gick min powerwalk i en timme, riktigt skönt :) vädret är kanon ute nu jämfört med halv sju imorse haha, inte alls så kallt och solen lyser, är det inte underbart så säg! duschade direkt när jag kom in så nu ligger jag på soffan och väntar in pappa, ska nämligen följa med ut till årsunda och kolla på VM i sprint, hoppas på ett guld för emil idag! senare ikväll är det bandy som jag ska gå på och sen avslutar jag kvällen med bb = big brother, perfekt dag!

imorgon ska jag till hälsocentralen, lär kolla upp om jag har UVI, skulle inte förvåna mig för jag får ju jämt de! aja, sen ska jag och maria åka till falun och där ska vi tillbringa hela dagen med att gå i affärer och även åka en sväng till lager 157! myskväll med mallan sen ser det ut som eftersom hon inte va så pigg igår :/ sen ska mickis sova här eftersom hon börjar sju på lördag morgon!  fin fredag :)

nää nu lär jag göra mig klar innan pappa kommer!

tjingeling.



 

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!