skjut mig!

2011-02-05 / 08:42:46

precis så känns de just nu!!! tamig ur det här NU tack!  gör så att det försvinner..

........... 


åkte iallafall ut till årsunda igår med mamma och syster. kollade på postkodsmiljonären och let´s dance :) tänk om man va sådär bra på att dansa, de skulle vara nått de! gick och la mig 11-halv 12 igår kväll och vaknade halv 2-2 inatt och sen dess har jag varit vaken! kollat på 2012 och sen på lejontämjaren haha! maria skulle gå till jobbet halv 7 så då passa jag på att ta en promenad när jag ändå va vaken :)  gick en timme och det kändes inte alls som det var -12 ute men de syndes på håret att de va de! när jag kom in innanför dörren så möttes jag av en söt liten prick, nämligen min hund och han gav mig en puss, den behövde jag! :)

nu är nu och jag sitter och väntar på att skidorna ska börja, 09.05 är det dags!  HEJJAA EMIL JÖNSSON!

sen ska vi fira pappa :) ♥  fårse vad kvällen har att erbjuda!  bestämmer mig alltid i sista minuten haha!  


ha en bra dag! 


JAG ÄLSKAR ER MINA NÄRA OCH KÄRA, MER ÄN NÅGOT ANNAT!  
     NI ÄR ALLT FÖR MIG! `-v-´ KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK ♥

 

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!