plugga?

2011-02-06 / 11:39:34

klev upp kvart i 8 och tog mig ut på en promenad! stannade vid statoil och köpte snus och sen knata jag vidare.  skönt! kom hem, tog fram böckerna och läste uppgiften och ja jag började nästan tro att jag är utvecklingsstörd eller nått för jag fattar inte!! men det får väl bära eller brista helt enkelt, jag gör det jag kan och mer kan jag ju inte göra! det är vad jag har tillbringat min morgon med eller har hunnit spela lite kniect också, skitkul fast man känner sig ful när man står där och springer och har sig på samma ställe men det är som sagt kul och även jobbigt!!


igår fick jag äntligen träffa min underbara tjej, sara morén! vi skulle gå på bio hade vi tänkt, så hon kom med bussen halv 6, jag hämtade upp henne och vi for till gävle för vi tänkte förboka och sen gå på stan en sväng men när vi kom dit så var allt svart och vi kom då på att det var lördag och allt hade stängt haha! så vi orkade inte vänta 3 timmar tills filmen börja så vi åkte tillbaka till sandviken för att gå på filmen där istället, betalade och gick in och satt oss, reklamen börja och sen när den va slut så kommer det en kille in och säger "tyvärr så har vi inte filmen" visste inte om jag skulle skratta eller gråta!! när man väl ska gå på bio så ville inget funka denna dag tydligen men de gjorde mig inget för vi hade kul ändå även fast det inte blev någon bio :D vi åkte hem till mig och kolla på melodifestivalen och spela kniect istället! hur som helst så var det en UNDERBAR kväll tillsammans med en underbar tjej! LOVE! ♥ :))


nu ska ta och göra mig i ordning för att ta mig upp mot järbo en sväng! sen blir det en myskväll med film.


tjingeling.

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!