morgonstund har guld i mun

2011-02-23 / 09:36:54

jag somnade klockan elva och vaknade halv 2 inatt och sen dess har jag varit vaken!? kunde inte somna om!! så när klockan blev halv 8 bestämde jag mig för att ge mig ut på en powerwalk även fast de tog emot.. -19 var det och det var kallt men efter en stund så vart det behagligt och skönt att gå :) det vart en runda på 65minuter så det var bra! nu ska jag slå på en bra film.  

mallan kommer senare idag också ♥ :) vet inte vad vi ska göra än men det brukar alltid lösa sig! jag ska iallafall kolla på big brother ikväll så får se om hon gör mig sällskap! vissa irriterar man sig på men vissa älskar man haha! men det är roande att kolla på och man blir glad så de är ju bra.

imorgon är det torsdag, då börjar skidVM också.  kul att man börjar ett och går till fyra så man missar emil .... men inte så mycket att göra åt, tur det håller på en vecka så jag dör nog inte av att missa en tävling! på kvällen ska jag förmodligen gå på bandy med mamiii :))  saik vann igår så det betyder 1-0 i matcher så bara hoppas på en vinst imorgon också!  

efter torsdag kommer fredag och då får man pengar, wohoow! ska till valbo med syster är det bestämt, handla nått nytt och gå på systemet för på lördag är det fest, jag är fortfarande taggad kanske lite farligt att jag är såhär taggad, kanske slutar illa då? men man lever bara en gång.. fast ska iallafall se till att inte hamna på fel ställe, för det är ingen hitt! nejnej, i min säng och ingen annanstans!


ha en bra onsdag.



är den här lillen nå söööt då? SJUKT SÖT! :) jag vill ha en liten misse!!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!