it's like a dream, no end and no beginning

2011-02-09 / 12:31:52

tisdag idag trodde jag men kom på nu att de inte va de utan onsdag haha!

var och kika på rinkbandy igår med madde och mattias, trevligt!! sen fick jag sällskap av min kära syster :) hon sov kvar här och gick precis till tåget för att åka mot falun så jag ska vara hundvakt några dagar nu och det ska bli mysigt! vi kollade iallafall på film igår "i rymden finns inga känslor" hur bra film? sjuktbra! sen somnade vi med kläderna på, skönt!! vaknade upp av att jag höll på att dö av värmeslag eftersom jag hade somnat med underställ, mjukisbyxor och tröja!  började dagen med att ta oss ut med hundarna (är hundvakt åt mamma & pappas hund för dagen) på en promenad i detta underbara väder, aa för det är verkligen UNDERBART väder ute och det har de varit några dagara nu och det är så himla skönt när solen är framme, den gör min dag! från att må skit till att snabbt må genast lite bättre men sen när den försvinner så är man tillbaka på samma ruta, konstigt det där!  hur som helst ska jag och min kära vän carolin åka och sola snart, ska bli skönt. sen tänkte jag avnjuta en promenad i det vackra vädret! ska hinna träffa mallan en sväng också innan jag ska iväg till högbo och gå en promenad runt sjön med kristin och sen vid sju ska jag nog träna fotboll som det känns just nu, för att känna efter! hinner dock ändras ganska snabbt men tanken är ju god iallafall haha.  vet som sagt inte hur jag ska göra med fotbollen, klart jag saknar den men jag är rädd för vad som ska hända om jag börjar igen och jag vill inte att det ska bli värre än vad det är. ääh det visar sig! :)

har mycket att hinna med, dock är det bra på ett vis för det är ju bra människor jag ska hinna med! men jag gillar inte att planera, jag gillar mer spontana grejer men ibland lär man ju planera också för att hinna med det som skas!

_

nu ringde carro så nu ska jag gå! 

ha en underbar dag för det ska jag ha. tjingeling.

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!