hey baby

2011-02-26 / 09:04:57

igår va jag till valbo en vända men där hitta man inte mycket men de skiter man väl i! sen träffade jag mallan, vi åkte till jensas där hon käka sen åkte vi och hyrde film, det blev en drama/romantik (love happens) den var faktiskt riktigt bra! efter den va slut så kollade vi på let's dance och därefter big brother sen skjutsade jag hem henne och jag gick och la mig! hade en underbar kväll med min underbara vän :) ♥

idag är det lördag och som jag skrivit tidigare så ska jag ut ikväll och det ska bli sjukt kul! tror vi ska va här hemma före för att sen gå vidare mot lobby. jag hoppas på en bra kväll men kan det bli annat när man har världens bästa människor runt sig? nä skulle inte tro det! aja, jag vaknade iallafall halv sju och tog mig ut på en promenad och idag var det +1 och hur skönt är inte de? så himla skönt!! gick min vända sen gick jag och sola. nu är nu och jag ska snart hoppa in i duschen och sen invänta syster som kommer hem från falun och ska hämta sebbe. kanske att man letar sig in till valbo en gång till för att förhoppningsvis hitta något att ha på sig ikväll.

hoppas ni får en bra lördag kära läsare!

hejdå

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!