heaven help me ..

2011-02-02 / 12:00:29
heeej.

har sovit 15 timmar i natt, jag somnade nämligen halv sex igår kväll och vaknade halv 10 imorse, mycket skönt! dock var det inte av mig själv jag somnade men de va skönt ändå och ännu skönare att ingen kan väcka en heller! jaja.. jag ska iallafall ta mig upp och gå ut en sväng!  ska ta mig till biblioteket och hämta ut en bok sen invänta min syster som kommer från falun halv 2 då vi ska kika på present till pappa. 

annars är inget planerat denna dag eller jag kanske ska kika på bandy. 


hoppas ni får en trevlig onsdag!
____



nu lär detta få sig ett slut, det här funkar inte längre, jag måste börja inse! jag har gått och trott att det här ska bli bra så länge nu men till vilken nytta då? vem försöker jag lura egentligen? jo mig själv, jag lurar bara mig själv!
en förvirrad tjej är vad jag har varit det senaste året och är de värt all denna smärta som det här har orsakat? 
n e j . det är dags att ta det där steget, steget utan dig.. lättare sagt än gjort kanske men att försöka skadar inte.
att tabort allt som har med dig att göra är en bra början och gör det hela lite lättare kanske?!

men det som gör mig arg är att det hade räckt med EN gång, BARA EN ENDA!! bara för att få se hur det kändes att stå där tillsammans igen! kanske allt hade blivit lättare då? alla förvirrande tankar kanske hade släppt? men det lär aldrig hända så därför lär jag göra något! jag orkar inte gå runt och hoppas längre för det finns  ju inget att hoppas på... 


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!