jag är kär i den finaste killen i världen <3

2011-08-09 / 18:03:56
idag är det tisdag den 9 augusti och det är snart slut på sommaren..
jag är inne på min sista arbetsvecka, slutar på söndag och sen på tisdag åker jag till bulgarien!

jag har haft en fin sommar, ska inte klaga! jag har hittat tillbaka till killen jag var tillsammans
med för två år sedan och det känns sjukt bra lär jag säga och det var längesen jag mådde
så bra som jag gör just nu och det är mycket tack vare honom och mina vänner! :) kärlek till er ♥


snart börjar skolan igen också och jag längtar faktiskt dit :)
mer som jag längtar till är att jag får börja jobba på dagis snart igen!
men nu lär jag gå för ska åka på bilbingo, tuuuuutuuuuuut!

______________________________

jag är så glad att vi hitta tillbaka till varandra igen
jag hoppas inget kommer emellan oss
jag vill det här, jag vill vara med dig
du gör mig glad, du är bäst!
jag älskar dig underbara du ♥

per strand
<3
/
Kommentarer!
P säger:

Jag älskar dig ! <3

Kommenterat - 2011-08-16 / 15:02:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!